فرهنگی

میرغیاثی سکاندار دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد

میرغیاثی سکاندار دانشگاه آزاد اسلامی مازندران شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب شد.

سرویس فرهنگی ترنج‌نیوز: طی حکمی از سوی مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیدعبدالله میرغیاثی به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران و واحد ساری منصوب شد.
طهرانچی طی نامه‌ای جداگانه از زحمات حسین کرمانیان ریاست سابق این دانشگاه قدردانی کرد.
میرغیاثی عضو هیئت‌علمی گروه علوم سیاسی واحد چالوس است و ریاست دانشگاه آزاد واحد پرند و معاونت دانشگاه جامع علمی کاربردی کارنامه مدیریتی و ارائه مقاله ژورنال‌های داخلی و خارجی و رئیس کنفرانس اولین وبینار ملی پرند، شهر هوشمند به سوی شهرهای جدید نسل نو، از سوابق علمی وی است.
در سال‌های اخیر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به دلایل مختلف از جمله ضعف مدیریتی از دانشگاه‌های زیانده در سطح کشور بوده و با چالش‌های جدی مانند عدم پرداخت معوقات استادان و‌ حقوق کارکنان، بدهی‌های بیمه و مالیاتی و بدهی به صندوق‌های پس‌انداز استادان و‌ کارکنان روبرو بوده است؛ که به نظر می‌رسد این تغییرات بی‌ارتباط با آن‌ها نبوده است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور