فرهنگی

گردهمایی سراسری مادران و همسران شهدا به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

گردهمایی سراسری مادران و همسران شهدا به میزبانی مازندران برگزار می‌شود

مسؤول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران از برگزاری گردهمایی سراسری مادران و همسران شهدا و تجلیل از همسران شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت به میزبانی مازندران خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس «گلی کهنسال کلکناری» از برگزاری گردهمایی سراسری مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا خبر داد و اظهار داشت: این مراسم چهارشنبه ۱۶ شهریور به میزبانی استان مازندران در پلاژ بهزیستی ساری برگزار می‌شود. وی

افزود: این برنامه با هدف تکریم و تجلیل از این عزیزان به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار خواهد شد.

کهنسال کلکناری با بیان اینکه در این مراسم جمعی از همسران فرماندهان شهید استان و کشور حضور دارند، گفت: این برنامه با سخنرانی «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان مشارکت زنان در نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و با حضور مسؤولان استانی همراه است.

به گفته مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران تعداد ۶۰ نفر از مادران، همسران، خواهران و دختران فرماندهان شهید در این مراسم تجلیل می‌شوند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور