اقتصادی

برداشت برنج در ۲۸۰۰ هکتار شالیزار سیمرغ

 برداشت برنج در ۲۸۰۰ هکتار شالیزار سیمرغ

برداشت برنج در ۲۸۰۰ هکتار از شالیزار‌های شهرستان سیمرغ انجام شد.

برداشت برنج در ۲۸۰۰ هکتار شالیزار سیمرغبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ از برداشت برنج در ۲ هزار و ۸۵۴ هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان خبر داد.

محمدنقی طالبیان با بیان اینکه تاکنون شلتوک برنج در ۲ هزار و ۸۵۴ هکتار مزارع شالیزاری شهرستان سیمرغ برداشت شد، افزود: ۲ هزار و ۴۴۵ هکتار معادل ۸۵ درصد به صورت مکانیزه برداشت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۳ هزار و ۱۶۵ هکتار اراضی شالیزاری است، افزود: ۴۶۰ هکتار از این سطوح به روش سنتی و ۲ هزار و ۷۰۵ هکتار به صورت مکانیزه کشت شد.

این مسوول با بیان اینکه یک هزار و ۵۰ هکتار اراضی شالیزاری این شهرستان تحت کشت ارقام محلی و ۲ هزار و ۱۱۵ هکتار ارقام پرمحصول کشت شد، گفت: عملیات برداشت از اوایل مرداد آغاز و تا اواسط مهرماه ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: ۱۱۹ دستگاه کمباین برنج و ۲۵ دروگر در این شهرستان در حال برداشت برنج هستند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور