اقتصادی

نشست استاندار مازندران با وزیر صمت

نشست استاندار مازندران با وزیر صمت

در جهت رفع موانع تولید و توسعه صنعت مازندران، استاندار با وزیر صمت دیدار کرد.

سیدمحمود حسینی‌پور در تهران نشستی با عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت داشت که در این دیدار موانع توسعه صنعت در استان و برنامه‌ریزی برای فعال‌سازی ظرفیت‌های معدنی و مغفول‌مانده استان با رعایت ملاحظات زیست‌محیطی و شرایط اقلیمی مازندران مطرح شد.

به گزارش ترنج‌نیوز و به نقل از سایت استانداری مازندران، در این جلسه مشکلات پالایشگاه شیر در آمل بررسی و مقرر شد در همین هفته و در جلسه ویژه‌ای با حضور وزیر صمت، روسای بانک‌های کشور و مسئولان استان برای رفع مشکلات و ارائه تسهیلات به این واحد صنعتی تصمیم‌گیری شود.

همچنین مشکلات برخی پرونده‌های موجود در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز در این جلسه مطرح و مقرر گردید جلسه‌ای در سطح ملی با حضور وزیر صمت برای حل مشکل صنعتگران مازندرانی برگزار شود.

مشکلات برخی طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی با سرمایه‌گذاری بخش خصوص که موانع دولتی دارند مانند فولاد ذوب آمل و کارخانه شرکت فولاد سوادکوه نیز در این نشست مطرح و با دستور وزیر صمت مقرر شد موانع بر سر راه فعالیت این واحدها نیز برطرف شود.

پیشنهاد برای دریافت تسهیلات و مشوق‌های صادراتی برای صادرات محصولات اصلی استان مانند کیوی، گل و گیاه و مرکبات نیز در این جلسه مطرح و وزیر صمت قول مساعد برای تحقق هر دو موضوع داد.

پرداخت تسهیلات برای تکمیل اسکله رو-رو در بندر امیرآباد، ارائه تسهیلات به قالی‌بافان استان و توسعه خانگی، رفع موانع تولید در صنایع ام‌دی‌اف استان نیز از جمله مواردی بود که در این نشست مطرح و دستوراتی برای این موضوعات صادر شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور