اقتصادی

پرداخت بخشی از مطالبات برنج‌کاران مازندرانی

پرداخت بخشی از مطالبات برنج‌کاران مازندرانی

۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران تاکنون پرداخت شده است.

سرویس اقتصادی ترنج‌نیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از مطالبات برنج‌کاران استان تاکنون پرداخت شده است، گفت: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و اجرای طرح خرید برنج پرمحصول در مازندران، تاکنون ۶۹۵ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از تشکل‌های صنفی طرف قرارداد خریداری شده است.

عباسعلی وفائی‌نژاد افزود: نرخ خرید انواع برنج پرمحصول طبق دستورالعمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران، براساس حداکثر ۸ درصد شکستگی از قرار هر کیلوگرم برای برنج‌های ندا ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان و شیرودی ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان و فجر ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی تعیین شده است.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، گفت: کشاورزان می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی پارسال را با معرفی‌نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی‌داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران تصریح کرد: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور