اقتصادی

وجه برنج پرمحصول در سریع‌ترین زمان پرداخت می‌شود

وجه برنج پرمحصول در سریع‌ترین زمان پرداخت می‌شود

یک هزار تن برنج پرمحصول که پارسال برداشت شده، از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه خرید توافقی برنج پرمحصول در مازندران از نیمه دوم مرداد امسال آغاز شده است و همچنان ادامه دارد، گفت: قرارداد تحویل ۱۴ هزار تن برنج پرمحصول با ۲۰ تشکل صنفی و تعاونی‌های روستایی استان منعقد شده است.

عباسعلی وفائی‌نژاد افزود: در راستای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و اجرای طرح خرید برنج پرمحصول در مازندران، تاکنون بیش از ۱۰۰۰ تن برنج ندا و شیرودی تولید سال ۱۴۰۱ از مراکز طرف قرارداد خریداری شده است. 

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران با بیان اینکه وجه برنج پرمحصول در سریع‌ترین زمان پرداخت می‌شود، ادامه داد: با پیگیری‌های به عمل آمده تاکنون ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از مطالبات مراکز طرف قرارداد تحویل برنج پرمحصول پرداخت شده است.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلام وجود ندارد، گفت: کشاورزان می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی‌نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی‌داران و تشکل‌های مربوطه تحویل دهند.

مدیرکل غله مازندران تصریح کرد: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

بر اساس دستورالعمل ابلاغی شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران،  هر کیلوگرم برنج‌ ندا ۳۵ هزار و ۳۰۰ تومان، شیرودی ۴۰ هزار و ۵۰۰ تومان و فجر ۴۶ هزار و ۶۵۰ تومان با حداکثر ۸ درصد شکستگی در بسته‌بندی‌های ۱۰ کیلویی تعیین شده است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور