اقتصادی

۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنج‌کاران مازندران پرداخت شد

۳۵ میلیارد تومان از مطالبات برنج‌کاران مازندران پرداخت شد

بخش قابل‌توجهی از مطالبات برنج‌کاران در طرح خرید برنج پرمحصول تولید امسال واریز شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به امضای قرارداد تحویل بیش از ۱۴ هزار تن برنج پرمحصول توسط تشکل‌های صنفی و تعاونی‌های روستایی در استان مازندران، گفت: برای سیاست‌های حمایتی دولت از تولیدات کشاورزی و رونق بخشی به بازار برنج، با اجرای طرح خرید برنج پرمحصول تولید سال ۱۴۰۱ در مازندران، تاکنون حدود ۱۵۰۰ تن برنج ندا و شیرودی از مراکز طرف قرارداد خریداری شد.

وفائی‌نژاد افزود: پس از استقبال برنج‌کاران مازندران از اجرای این طرح در استان، دومین مرکز خرید توافقی برنج پرمحصول اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان در شهرستان بابل دائر شد.

وی با اعلام اینکه محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول وجود ندارد، تصریح کرد: کشاورزان عزیز می‌توانند برنج پرمحصول تولیدی سال گذشته را با معرفی نامه جهاد کشاورزی به مراکز تعاونی‌های روستایی و مراکز طرف قرارداد از جمله شالیکوبی‌داران و تشکل‌های مربوطه تحویل نمایند و محدودیتی در میزان تحویل برنج پرمحصول با رعایت ضوابط و شرایط اعلامی وجود ندارد.

مدیرکل غله مازندران در پایان اظهار داشت: طرح خرید برنج پرمحصول در استان مازندران تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور