اقتصادی

ورود و خروج بیش از ۲ میلیون تن کالا در بندر امیرآباد

ورود و خروج بیش از  ۲ میلیون تن کالا در بندر امیرآباد

حجم عملیات تخلیه و بارگیری کالا از آغاز امسال تاکنون در بندر امیرآباد ۲ میلیون و ۱۳۴ هزار تن بوده است.

مدیرکل بندر امیرآباد ضمن اعلام این خبر، گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه پارسال، افزایش ۴۶ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدعلی موسی‌پور ایجاد و تشکیل جلسات مستمر «کارگروه صاحبان کالا» جهت استحصاء چالش‌های صادراتی، وارداتی و ترانزیتی کالا و تلاش برای حل آن‌ها، تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری، ایجاد زیرساخت‌های مناسب همچون سیلو‌ها و ارائه خدمات دریایی مطلوب را از عوامل افزایش عملیات تخلیه و بارگیری کالای بندرامیرآباد در در این مدت عنوان کرد.

وی این حجم از افزایش در میزان تخلیه و بارگیری کالا در این مدت را امری کم‌سابقه برشمرد و ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته و احیای کریدور بین‌المللی شمال-جنوب، پاییز و زمستان پررونقی را در مراودات فرامرزی با کشور‌های حوزه CIS داشته باشیم و بتوانیم رکورد تخلیه و بارگیری جدیدی را در بندرامیرآباد در سال ۱۴۰۲ به ثبت برسانیم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور