اقتصادی

دادوستد بیش از ۱۳۴ میلیون سهم در بورس مازندران

 دادوستد بیش از ۱۳۴ میلیون سهم در بورس مازندران

بیش از ۱۳۴ میلیون سهم به ارزش ۷۷۶ میلیارد ریال این هفته در بورس منطقه‌ای مازندران دادو ستد شد.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،  سرپرست مدیریت بورس منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه ۱۳۴میلیون و ۲ هزار و ۱۳۰ سهم به مبلغ ۷۶۶ میلیارد ریال هفته جاری در بورس استان داد و ستد شده است گفت: ۳۶ درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و ۶۴ درصد مربوط به فروش سهام بوده ست.

سامی باباجانی ارزش ریالی سهام خریداری شده را ۲۷۱ میلیارد ریال و ارزش فروش سهام را نیز ۴۹۵ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: شاخص قیمت نیز طی هفته جاری با ۲۶ هزار و ۵۳۹ واحد کاهش نسبت به هفته قبل به یک میلیون و ۴۱۲ هزار و ۸۵۷ واحد رسید.

او ادامه داد: در این هفته سهام شرکت‌های سرمایه گذاری پارس آریان، صندوق سرمایه گذاری کارا، مخابرات ایران، صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کمند و عمران و توسعه فارس بیشترین ارزش معاملات استان را به خود اختصاص دادند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور