گشایش نمایشگاه خودرو در قائم شهر

 گشایش نمایشگاه خودرو در قائم شهر

پانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران درقائم شهر آغاز بکارکرد.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، پانزدهمین نمایشگاه صنعت خودرو با حضور ۲۰ شرکت تولیدکننده از صنایع خودرو سازی کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مازندران درقائم شهر گشایش یافت.

مدیر برگزاری نمایشگاه صنعت خودرو گفت: ایجاد تعامل بین تولید کننده و مصرف کننده و آشنایی نزدیک مردم با تازه‌های تولید شرکت‌های خودرو ساز در تحقق عملی شعارمشتری مداری از اهداف برگزاری نمایشگاه خودرو در نمایشگاه بین المللی قائم شهر است.

عاجزی معرفی چند خوردرو از شرکت‌های تولید کننده را از ویژگی‌های پانزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو نام برد که برای نخستین بار درنمایشگاه بین لمللی قائم شهر رونمایی شدند.

او گفت:پانزدهمین نمایشگاه خودرو از امروز  تا جمعه ۲۵ شهریور از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی قائم شهر دائر خواهد بود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور