آزادسازی اراضی ملی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در سوادکوه

آزادسازی اراضی ملی به مساحت ۶۰۰ مترمربع در سوادکوه

۶۰۰ مترمربع از اراضی ملی شهرستان سوادکوه در راستای تشدید مبارزه با زمین‌خواری و برخورد قاطعانه با متصرفان اراضی ملی و با دستور و پیگیری خانلری المشیری دادستان شهرستان سوادکوه آزادسازی شده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، در راستای تشدید مبارزه با زمین خواری و برخورد قاطعانه با متصرفان اراضی ملی و با دستور وپیگیری خانلری المشیری دادستان شهرستان سوادکوه ۶۰۰ مترمربع ازاراضی ملی  آزادسازی شد.

این اراضی واقع در روستای لرزنه توسط مامورین سرجنگلبانی بخش کارمزد آزادسازی شد.

در بازدید از زمین‌های مورد نظر مشخص شد چند نفر اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را محصور کرده‌اند.

با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از جنگل‌ها و مراتع، تمامی آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

حفظ و حراست از منابع طبیعی و ملی از اولویت‌های دستگاه قضایی استان است و مبارزه با زمین‌خواران و سودجویان این عرصه به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور