کشف و ضبط ۲ تن چوب قاچاق در نکا

 کشف و ضبط ۲ تن چوب قاچاق در نکا

ماموران انتظامی از سوداگران جنگل دو تن چوب قاچاق به ارزش ۱۴۰ میلیون ریال در نکا کشف و ضبط کردند.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران،  فرمانده انتظامی نکا گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ قاسم عزیزی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهم را که اقدام به قطع درختان جنگلی و انتقال چوب با یک خودروی سواری می‌کرد شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی از کشف ۲ تن چوب قاچاق در بازرسی از محل دپوی چوب توسط متهم و معرفی وی به مرجع قضائی خبر داد و بیان داشت: بنابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش این کشفیات، ۱۴۰ میلیون ریال برآورد شده است.


او با اشاره به اینکه منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و حفاظت از آن وظیفه همگانی است گفت: پلیس با تمام توان با متجاوزان حریم منابع طبیعی و جنگل‌ها برخورد می‌کند.


فرمانده انتظامی شهرستان نکا از مردم خواست: چنانچه از فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب مطلع هستند، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور