کشف و ضبط ۳ کیلو تریاک از ۲ سوداگر مرگ در بهشهر

کشف و ضبط ۳ کیلو تریاک از ۲ سوداگر مرگ در بهشهر

ماموران انتظامی از دو سوداگر مرگ سه کیلوگرم تریاک در بهشهر کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران،فرمانده انتظامی بهشهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت دو سوداگر مرگ در بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ حسن عنایتی با اشاره به اینکه ماموران موفق به شناسایی متهمان شدند، افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او گفت: در بازرسی از محل اختفا متهمان ۳ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ عنایتی گنجی با تأکید برهمکاری و ارتباط مداوم شهروندان با پلیس از شهروندان خواست: هرگونه موارد مشکوک را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان بگذارند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور