صدور آراء مجازات جایگزین حبس در کجور

 صدور آراء مجازات جایگزین حبس در کجور

دو محکوم به حبس در مازندران بجای زندان، تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را نظافت کرده اند.

به گزارش  خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، رئیس حوزه قضائی کجور با اشاره به اثرات سوء زندان برسلامت جامعه وخانواده زندانیان گفت:استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس ضروری است، چون حبس تبعات منفی برای افراد جامعه دارد.

اکبری با اشاره به تاکید ریاست دادگستری استان مبنی برتوسعه اعمال مجازات جایگزین افزود: دراین راستا صدور احکام جایگزین حبس با محوریت خدمات اجتماع محوروعام‌المنفعه دردستورکارقرارگرفت.

او گفت:به عنوان مثال پیرو ارتکاب بزه دو تن از محکومین، به جای صدور مجازات شش ماه حبس تعزیری، مجازات جایگزین حبس انجام خدمات عمومی به صورت رایگان با رضایت فرد تعیین شد و محکومین با رضایت خود پذیرفتند که بجای حبس، تابلو‌های راهنمایی و رانندگی را نظافت کرده و گیاهانی که جلوی دید تابلو‌ها رو گرفته را نیز هرس کنند.

رئیس حوزه قضائی کجور ادامه داد:پیرو حفاری غیر مجاز سال گذشته و سال جاری در مناطق امامزاده و تپه تاریخی پایتخت (ثبت شده در آثار ملی) و آغاز رسیدگی به این پرونده‌ها و دستگیری تعدادی از متهمین به عنوان مدعی العموم دستور ترمیم و پر نمودن محل حفاری توسط حافران غیر قانونی را تعیین کرده و مأمورین یگان حفاظت میراث فرهنگی با نظارت مراجع انتظامی مبادرت به اجرای دستور قضایی کرده اند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور