طبیعی

استفاده از تمام ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع مشکلات مازندران

استفاده از تمام ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای رفع مشکلات مازندران

ستاندار مازندران گفت: شرکت‌های دانش بنیان منطقه برای رفع مشکلات مازندران همانند پسماند بهره‌گیری شوند. 


به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدمحمود حسینی‌پور شب شنبه در حاشیه بازدید از شرکت دانش‌بنیان خزر الکتریک در شهرک صنعتی بابکان، با اعلام اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان باعث غرور ملی و افتخار دیدار مازندران هستند، اظهار کرد: باید تمام تلاش خود را برای حمایت از جوانان مستعدی به کار بگیریم که در داخل کشور فراتر از مرزها عمل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت دانش‌بنیان افتخار دارد تا برای ایمن‌سازی زباله‌های بیمارستانی و بی‌خطرسازی آنها تولیدات مؤثری برای استفاده داخل و خارج داشته باشد، افزود: باید در داخل مازندران از تولیدات جوانان متخصص و مجموعه دانش‌‎بنیان بهره گرفت.

استاندار مازندران با اعلام اینکه شرکت‌های دانش‌بنیان مازندران باید نیازمندی‌های استان را تأمین کنند، تصریح کرد: باید مهندسان کشورمان خودشان را به دانش دانشمندان خارجی برسانند هرچند امروز مازندران نیازهای زیادی دارد که باید توسط داخلی حل شود.

وی با اشاره به حمایت از مراکز دانش‌بنیان با توجه به منویات رهبر انقلاب اسلامی و تحقق شعار امسال با عنوان تولید، دانش بنیان اشتغال‌آفرین، گفت: این شعار برای مسؤولان حکم حکومتی است و باید با بهره‌گیری از مراکز دانش بنیان و تولید داخل به منویات رهبر انقلاب جامه عمل بپوشانیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه انگیزه افراد فعال در حوزه دانش بنیان با توجه به دغدغه رهبر انقلاب مضاعف می‌شود، بیان کرد: باید مازندران بزرگ هوشمند شود و تمام سیستم‌های ارتباطی مازندران به دست فرزندان این دیار هوشمند باشد تا همه همشهریان و گردشگران تولیدات تراز کشورهای توسعه‌یافته را در مازندران ببینند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه با تولیدات دانش‌بنیان مشکلات زیادی از اشتغال حل شود، افزود: درصد بالایی از بیکاران جامعه افراد تحصیلکرده دارای مدرک کارشناسی ارشد و بالاتر هستند که در خانه‌های خود منتظر برگزاری آزمون‌های استخدامی و فعالیت در زمینه مختلف هستند.

وی با اشاره به اینکه جوانان نخبه در این مرکز بکارگیری شده و مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: در تمام شهرهای مازندران نخبگان زیادی داریم که باید در داخل کشورمان فعالیت کنند زیرا مازندران با تاریخ دیرینه خود باید در قیاس ملی و فرا ملی کار کند.

استاندار مازندران با اعلام اینکه اولویت‌دهی به شرکت‌های دانش بنیان بومی بر مبنای شناخت کامل و لمس میدانی شرایط مازندران است تا در تسریع و راهبردهای عملیاتی گام برداشته شود، یادآور شد: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان نخستین اولویت مجموعه اجرایی و تصمیم‌ساز مازندران است پس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا از شرکت‌های دانش بنیان منطقه برای رفع مشکلات مازندران همانند پسماند بهره‌گیری شود.

حسینی‌‌پور خاطرنشان کرد: مازندران همیشه پیشرو و در حال حرکت به جلو بوده است و باید از همه کاستی‌ها با ظرفیت دانش‌بنیان در راستای رشد و تعالی مازندران قدم برداریم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور