طبیعی

لحظه‌شماری برای افتتاح مرکز اطفای حریق در بهشت پرندگان

 لحظه‌شماری برای افتتاح مرکز اطفای حریق در بهشت پرندگان

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست مازندران با اشاره به افتتاح از مرکز اطفای حریق در میانکاله پایان شهریور ماه امسال، گفت: تجهیزات این مرکز خریداری و درحال تکمیل شدن است. 

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عطاءالله کاویان مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران درباره آخرین وضعیت پایگاه اطفای حریق در میانکاله، اظهار کرد: اقدامات لازم در ارتباط با احداث این پایگاه انجام شده و تجهیزات نیز برخی خریداری و برخی در حال خرید است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز اطفای حریق در میانکاله پایان شهریور ماه امسال، افزود: تجهیزات لجستیکی شامل ۴دستگاه تراکتور،  یک دستگاه لودر برای توسعه شبکه اطفای حریق،  چند دستگاه پمپ آب،  تجهیزات و البسه اطفای حریق،  یک دستگاه پهپاد برای پایش هوایی و سایر خریداری شده و درحال انتقال و تکمیل شدن است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران اضافه کرد: اقدامات مربوط به ایستگاه پایش کمی کیفی آب تالاب داریم که قرارداد بسته شده تا پایان هفته آینده نصب می‌شود.

به گزارش فارس، حریق‌های سریالی در میانکاله مشکلات متعددی حتی برای حیات وحش درپی داشت که امیدواریم با احداث این مرکز برای همیشه بتوانیم به این مشکلات پایان دهیم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور