سیاسی

تأیید صلاحیت ۷۱ درصد داوطلبان انتخابات مجلس

تأیید صلاحیت ۷۱ درصد داوطلبان انتخابات مجلس

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: صلاحیت ۵۲۹ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تایید شد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۷۴۸ داوطلب برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام نهایی کرده بودند.

قاسم عزیززاده گرجی، با بیان اینکه از این تعداد ۲۰ نفر انصراف دادند، افزود: در مجموع ۱۴ درصد داوطلبان معادل ۱۱۱ نفر عدم احراز، ۱۱ درصد معادل ۸۸ نفر رد صلاحیت و ۷۱ درصد معادل با ۵۲۹ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند.

مازندران دارای ۹ حوزه انتخابیه شامل ساری و میاندورود - قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار- نکا، گلوگاه و بهشهر- تنکابن، رامسر و عباس‌آباد- نور و محمودآباد - نوشهر، چالوس و کلاردشت – بابل - آمل و بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی می باشد و ۱۲ نماینده دارد

در همین راستا ستاد انتخابات کشور اطلاعیه شماره ۱۲ خود را صادر کرد که متن کامل این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

به اطلاع داوطلبان محترم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند؛

در راستای اجرای ماده ۶۱ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و با توجه به اتمام مهلت بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی مراکز حوزه انتخابیه، نتایج مربوط به داوطلبانی که صلاحیت آنان احراز و یا تایید نگردیده است طی روز جاری و فردا ابلاغ خواهد شد.

لذا داوطلبان مذکور در صورت اعتراض به نظر هیات اجرایی مربوطه، می‌بایست شکایات خود را از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ از ساعت ۸ الی ۱۸ به صورت غیرحضوری و صرفاً از طریق مراجعه به نشانی الکترونیکی keshvar.moi.ir «قسمت میز خدمت شورای نگهبان _ سامانه داوطلب» ثبت نمایند.

مجدداً تاکید می‌گردد ثبت شکایات و اعتراضات داوطلبان به صورت غیرحضوری بوده و از مراجعه حضوری به دفاتر نظارت استان‌ها پرهیز نمایید.

گفتنی است دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور