سیاسی

جهاد دیپلماسی اژدهای هفت‌سر استکبار را عقب راند

جهاد دیپلماسی اژدهای هفت‌سر استکبار را عقب راند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در دولت سیزدهم جهاد دیپلماسی با سیاست توجه به کشورهای اطراف در دستور کار قرار داده شده است، باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان مجمع جهانی جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت (ع) اژدهای هفت سر استکبار را به عقب رانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری، با اشاره به حضور پرشور زائران حسینی در پیاده‌روی اربعین حسینی، اظهار کرد: پذیرایی همه‌جانبه و بی‌نظیر این مردم انصافا جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه مردم کشورمان نیز اربعین حسینی را در جای جای کشور عزاداری می‌کنند، هشدار داد: فضای مجازی علیه دولت و ملت عراق و ایران در حال فعالیت است و علیه وحدت و مودت این دو ملت که باطن‌شان باطن برادری است، تلاش می‌کند ولی باید بتواند شکست می‌خورد.

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: کسی نمی‌تواند این دو ملت که حب‌الحسین (ع) را در دل دارند و برادرانه کنار هم هستند را از هم جدا کند، حتی جنگ تحمیلی نتوانست این رابطه را برهم بزند و امروز می‌بینیم که برادرانه و عاشقانه در اربعین کنار هم هستند.

محمدی لائینی با اعلام اینکه اربعین همایش و حماسه مردمی در پاسخ به حماسه عاشورا یا همان حماسه حسینی است، تصریح کرد: روحیه جهادی و انقلابی را دستاورد همایش بزرگ اربعین است.

وی خاطرنشان کرد: اینکه این روحیه را در تمام مراحل زندگی به‌کار ببریم دستاورد خوبی است؛ همچون جهاد در حوزه‌های مختلف توسط دولت سیزدهم همچون ابرپروژه‌های آبرسانی در خوزستان و همدان پیاده شده است‌.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه اجرای طرح آبرسانی به ۱۶هزار روستا در دست اقدام است که جای تقدیر دارد، اظهار کرد: سیاست برنامه پنج ساله پیشرفت هفتم در هفت عنوان و ۳۶ بند توسط مقام معظم رهبری تبیین شده و تنها نیازمند کار جهادی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه در دولت سیزدهم جهاد دیپلماسی با سیاست توجه به کشورهای اطراف در دستور کار قرار داده شده است، اضافه کرد: جهاد تولید، دیپلماسی، تبیین، دفاع نظامی، اقتصادی و اداری موجب رفع مشکلات موجود خواهد شد، اما ادارات ما کار جهادی نمی‌کنند.

وی گفت: باتوجه به تاکید مقام معظم رهبری در دیدار با مهمانان مجمع جهانی جمهوری اسلامی با الهام از اهل بیت (ع) اژدهای هفت سر استکبار را به عقب رانده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت رعایت پرهیزگاری و تقوای الهی، یادآور شد: نباید آخرت و مرگ را فراموش کرد؛ به این دلیل که به یاد آخرت بودن انسان با باتقوا می‌کند.

محمدی لائینی گفت: جنایت‌کاران آخرت‌فروشی و آخرت‌فراموشی را سرلوحه کار قرار داده‌اند که باید هوشیار باشیم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور