اجتماعی

بررسی مسائل و مشکلات بخش هزار جریب نکا با حضور استاندار مازندران

 بررسی مسائل و مشکلات بخش هزار جریب نکا با حضور استاندار مازندران

نماینده عالی دولت در مازندران به منظور نظارت بر حسن اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور امروز در بخش هزار جریب شهرستان نکا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران، استاندارمازندران برای بررسی مسایل و مشکلات پیش روی مردم نقاط محروم و کم‌برخوردار استان، برای دومین بار با هدف نظارت بر حسن اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به بخش هزار جریب شهرستان نکا رفت.

 نشست بررسی و حل مشکلات روستا‌های بخش هزارجریب نکا با حضور  حسینی پور، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مشاور استاندار در امور روحانیت، فرمانده انتظامی استان، فرماندار شهرستان نکا و برخی از مسئولان برگزار شد.
در این نشست روسای شورا و دهیاران ۱۰ روستای این بخش، مشکلات و دغدغه‌های خود اعم از آسفالت راه روستایی، آب آشامیدنی، بازنگری طرح هادی، بوم گردی و ... را بیان کردند که دستورات لازم برای حل مشکلات مطرح شده، توسط مقام عالی دولت در استان صادر شد.
همچنین با دستور استاندار مازندران مقرر شد؛ همایش آمایش توسعه بخش هزارجریب نکا با محوریت کشاورزی و گردشگری به میزبانی یکی از روستا‌ها در آینده برگزار شود.

بازدیدی میدانی از روند اجرای طرح‌های بخش هزار جریب در راستای نظارت بر حسن اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور، بازدید از فرایند آسفالت محور مواصلاتی نکا - بهشهر – دامغان، شرکت و سخنرانی در یادواره شهدا و علمای روستای بادابسر شهرستان نکا از جمله برنامه‌های روز تعطیل نماینده عالی دولت در استان بود.
استاندار مازندران نخستین روز امسال نیز به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به بخش هزارجریب شهرستان نکا سفر کرده بود، سفری که با دریافت حدود ۴۰۰ نامه مردمی پایان یافت.

بخش هزارجریب، واقع در جنوب شرقی نکا با حدود ۱۴ هزار جمعیت، ۶۳ روستا و ۸۸۴ کیلومتر مربع وسعت دارد. ۶۵ درصد شهرستان ۱۲۰ هزارنفری نکا در شرق مازندران را شامل شده است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور