اجتماعی

بازگشایی مدارس محور جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری

بازگشایی مدارس محور جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری

جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری به ریاست کاظم‌نژاد معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری و با حضور سرهنگ امیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان ساری، شهرداران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ساری برگزار شد. 

به گزارش ترنج‌نیوز و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، کاظم‌نژاد در جلسه شورای ترافیک شهرستان ساری با تاکید بر اینکه ساماندهی سرویس‌های مدارس با همکاری مشترک آموزش و پرورش، شهرداری و پلیس راهور با حساسیت و دقت زیاد انجام شود، گفت: یکی از مباحث و تکالیف مجموعه شورای ترافیک در بازگشایی مدارس ساماندهی سرویس مدارس است که باید توسط دستگاه‌های اجرایی متولی با حساسیت و دقت انجام تا مشکلی برای دانش‌آموزان و خللی برای شروع فعالیت مدارس ایجاد نشود.

 معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان ساری بر رفع نقاط حادثه‌خیز معابر شهری به منظور سهولت در تردد شهروندان تاکید کرد و افزود: به منظور رفع نقاط حادثه‌خیز شهری عملیات آرام‌سازی این نقاط از طریق نصب  تجهیزات مانند استاپر، سرعت‌گیر، علائم اخباری و نوشتاری، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و تابلوهای راهنمای مسیر و همچنین اصلاح هندسی معابر در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است در این جلسه اعضای شورای ترافیک شهرستان آخرین اقدامات مصوبات جلسات قبل، گزارشات و آمار ترافیکی و حمل و نقل خود را ارائه دادند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور