اجتماعی

اجرای طرح جایگزینی خطوط انتقال گاز در مازندران

 اجرای طرح جایگزینی خطوط انتقال گاز در مازندران

معاون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران: طرح جایگزینی خطوط انتقال گاز با خط لوله دارای بالاترین ضریب ایمنی ،در مازندران اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، معاون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران در آیین ساخت ایستگاه کنترل و تقلیل فشار گاز خط انتقال گازی در نوشهر با اشاره به اهمیت پایداری گاز در استان‌های شمالی گفت: طرح جایگزینی خطوط انتقال گاز در مازندران در ۷۶ کیلومتر با خط لوله ۳۰ اینچ دارای بالاترین ضریب ایمنی خطوط لوله گاز کشور اجرایی می‌شود.

شکوهیان با بیان اینکه خط گازی قدیمی در مازندران از نظر ایمنی شرایط نامطلوبی داشت افزود: با بهره گیری از این طرح، با اعتبار تخصیصی و تامین شده ۲ هزار میلیارد تومانی از محل اعتبارات داخلی شرکت ملی گاز، ۲۰ میلیون متر مربع حریم انتقال در استان آزاد و مجوز ساخت ابنیه مسکونی ارائه می‌شود.

وی افزایش ظرفیت شبکه انتقال گازمازندران و افزایش ضریب ایمنی این خط لوله ۳۰ اینچی که بالاترین ضریب ایمنی را دارد، اشتغالزایی فصلی و آزادسازی اراضی بسیار زیاد در حریم خطوط ایمنی به نسبت خط گازی قبلی را از جمله ویژگی‌های اجرای این طرح شرکت ملی گاز در مازندران برشمرد.

به گفته معاون شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران ساخت خط لوله و ایستگاه کنترل و تقلیل فشار در بازه زمانی ۱۸ ماهه تکمیل و بهره برداری و جایگزین خطوط قبلی گاز در استان می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور