اجتماعی

برقراری پرواز‌های هوایی از مازندران به عمان

 برقراری پرواز‌های هوایی از مازندران به عمان

مسیر پروازی مسقط - نوشهر و بالعکس از ۱۱ شهریور ماه دایر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در راستای اتصال نگین سر سبز ایران به حاشیه دریای عمان، پرواز‌های هفتگی مسقط- شیراز – نوشهر از ۱۱ شهریور ماه دایر می‌گردد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران گفت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی و پیگیری استاندار مازندران مبنی بر توسعه مسیر‌های پروازی و صنعت گردشگری استان و موافقت‌های صورت گرفته مابین سازمان هواپیمایی کشوری و هواپیمایی عمان، از ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با گرامیداشت هفته دولت، مسیر پروازی مسقط - شیراز - نوشهر و بالعکس دایر می‌شود.

وطن خواه افزود: با اعلام شرکت هواپیمایی قشم ایر، نخستین پرواز در مسیر مذکور در راستای اتصال و ارتباط کشور عمان به خطه سرسبز شمال و بهره گیری گردشگران عمانی از طبیعت خداوندی شمال کشور این هفته انجام می‌شود.

برقراری پرواز‌های هوایی از مازندران به عمانوی با اشاره به اینکه فرودگاه‌های استان مازندران با اقدامات صورت گرفته در مسیر توسعه، آمادگی لازم جهت برقراری پرواز به مسیر‌های مختلف را دارد تصریح کرد: امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم شاهد برقراری پرواز در مسیر‌های دیگر کشور از طریق فرودگاه‌های استان باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران افزود: با پیگیری‌ها و مکاتبات و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین ارشد استانی و حمایت‌های مقامات ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد تصویب و ابلاغ مرز هوایی رامسر باشیم که این اقدام، گام موثر و مبارکی در راستای ایجاد و توسعه پرواز‌های خارجی و بین المللی خواهد بود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور