اجتماعی

ساکنان ۲ روستای زیر آب رفته چالوس صاحب‌ سرپناه شدند

ساکنان ۲ روستای زیر آب رفته چالوس صاحب‌ سرپناه شدند

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران گفت: پرداخت اجاره بهای مسکن خانوارهای دو روستای «واسکول» و «پولادکوه» که در سیل اخیر کل این دو روستا را آب برد در دستور کار قرار گرفت.

 به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، علی‌اصغر آسمانی‌مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران درباره آخرین وضعیت ساماندهی سیل‌زدگان روستاهای چالوس اظهار کرد: پرداخت اجاره بهای مسکن خانوارهای دو روستای  «واسکول» و «پولادکوه» که در سیل اخیر کل این دو روستا را آب برد در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: طی هماهنگی‌های به عمل آمده مقرر شد برای ۱۵ نفر از خانوارهای این دو روستا واحدهای مسکونی اجاره شود‌.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران بیان کرد: نقشه‌بندی و قطعه‌بندی زمین در اختیار بنیاد مسکن   انجام شد و تمام تمهیدات لازم برای خانه‌دار شدن سیل‌زدگان اندیشیده شد.

آسمانی مقدم ادامه داد: در کنار اختصاص وام ۲۰۰ میلیون تومانی بحث بلاعوض‌ و ودیعه مسکن دیده شد تا به محض ابلاغ در اختیارشان قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در حادثه سیلاب مردادی امسال دو روستای واسکول و پولادکوه را آب برد و ۱۵ خانوار این روستاها سرپناه خود را از دست دادند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور