ورزشی

پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت درخشش کشتی گیران مازندرانی

 پیام تبریک استاندار مازندران به مناسبت درخشش کشتی گیران مازندرانی

استاندار مازندران به مناسبت درخشش کشتی گیران مازندرانی در مسابقات جهانی پیام تبریکی ارسال کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ۸ کشتی گیر مازندرانی در تیم ملی کشتی آزاد ایران اسلامی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ صربستان حضور داشتند که شش نفر از آنها موفق به کسب مدال شدند.

به همین مناسبت سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با صدور پیامی خطاب به ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم ولایتمدار دیار علویان؛ درخشش کشتی گیران و کسب مقام دومی این دوره از مسابقات را تبریک گفت. ‎

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تیم ملی کشتی ایران اسلامی در آوردگاه خطیر مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ در بلگرادصربستان با حضور ۸ دلاورمرد دیار علویان که به راستی نماینده مردم ولایتمدار مازندران در کاروان تیم ملی بودند، موفق به کسب رتبه دوم تیمی جهان شد و افتخار دیگری را به مجموعه افتخارآفرینی‌های تاریخ کشتی کشور اضافه کرد.

ورزش، میعادگاه پیروزی‌ها و اتفاقات تلخ و شیرین و سکو‌های فتح و مدال‌های رنگارنگ است و خاطره‌هایی که هرچندگاه، می‌آیند و می‌روند، اما تاریخ هیچگاه جایگاه جاودانه کسانی که بر سکوی عزت و پهلوانی تکیه می‌زنند و به ردای سبز اخلاق آذین می‌شوند را از یاد نخواهد برد. فاتح همیشگی و واقعی تاریخ ورزش بی گمان پهلوانان هستند. آنان که با اقتدا به مولا علی (ع) و پیروی از آزادگی و آزادی خواهی حضرت سیدالشهداء (ع) به تراز‌هایی برتر و والاتر از رتبه‌ها نظر دارند.

اکنون ایران اسلامی به همه پهلوانان تیم ملی چه کسانی که حمیت خود را درکف اخلاص نهادند و از کسب مدال محروم ماندند و چه آنان که با کسب مدال‌های طلایی در این آوردگاه بزرگ ورزشی، زمینه ساز به اهتزاز درآمدن پرچم عزیز ایران اسلامی شدند و با شایستگی مقام دومی مسابقات کشتی جهانی بلگراد را از آن خود کردند، مباهات می‌کند.

مدال حسن آقای یزدانی، اسطوره کشتی مازندران و ایران نیز برای ما همیشه طلاست چراکه او همواره بر سکوی نخست پهلوانی ایستاده است و اینک با کسب رکورد ۸ مدال به عنوان برترین کشتی گیر تاریخ ایران، به یک نماد ورزشی در تاریخ کشتی ما بدل شده است. امیر محمد یزدانی دیگر پهلوان حماسی ماست که هیچگاه خاطره دلاوری و مردانگی او از یاد‌ها محو نخواهد شد.

اینجانب کسب مقام دومی مسابقات جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ بلگرادصربستان با کسب ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز - که دلاوران مازنی سهم بالایی در این پیروزی‌ها داشتند، بویژه کوشش برای حفظ و صیانت از اخلاق پهلوانی از سوی دلاورمردان کشتی ایران و خطه سرسبز مازندران را به ملت بزرگ ایران و مردم ورزشدوست، کشتی پرور و ولایتمدار دیار علویان، خانه و مهد این ورزش ایرانی تبریک می‌گویم و از حمایت‌ها و تلاش‌های فعالان و خدمتگزاران در فدراسیون کشتی، هیات کشتی استان، وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان، مربیان و کادر فنی، خانواده‌های عزیز کشتی گیران و مردم دلبسته و حامی این رشته ورزشی در سراسر ایران و مازندران صمیمانه قدردانی می‌کنم.

یاداور می شوم تیم ایران در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان با دو مدال طلای کامران قاسم پور و رحمان عموزاد خلیلی و سه مدال نقره حسن یزدانی، محمد نخودی و رضا اطری و دو مدال برنز امیرحسین زارع و یونس امامی در سکوی دوم این رقابت ها قرار گرفت.

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور