ورزشی

آمل میزبان مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران

آمل میزبان مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران

مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل برگزار شد.

مسابقات جایزه بزرگ تنیس مازندران به میزبانی هیات تنیس شهرستان آمل برگزار شد و شرکت‌کنندگان مدت یک هفته در ۲ بخش انفرادی و دو نفره رقابت کردند.

در بخش انفرادی مسابقات تنیس جایزه بزرگ، کیارش صادقی به مقام قهرمانی دست یافت. حسین اطروشی نایب‌قهرمان شد و عنوان سوم مشترک آرش عقیلی و مانی کاردان رسید.

محمدعلی احمدی و ونداد لاریجانی عنوان نخست بخش دو نفره را به دست آوردند؛ آرمان قنبری، رضا نوروزی در جایگاه دوم قرار گرفتند و آرش عقیلی و حسین ساسانی و جواد نوربخش و سالار احمدی به صورت مشترک سوم شدند.

این مسابقات به مدیریت حسین صحرانورد و به سرداوری پیمان فخرآرا برگزار شد و یاسین امیری لاریجانی، غزال مرتضوی و انیس رسولیان نیز کادر داوری این مسابقات را تشکیل می‌دادند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور