ورزشی

شکست خانگی حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال

شکست خانگی حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال

تیم حافظ ساری در خانه دومین شکست را در هفته سوم لیگ برتر فوتسال تجربه کرد.

شاگردان مصطفی نظری در تیم حافظ ساری در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نخستین میزبانی خود را در سالن ورزشی مرحوم سید رسول حسینی ساری با قبول شکست نزدیک ۴ بر ۳ مقابل سفیر گفتمان تهران پشت سر گذاشتند.

امیرحسین اسماعیلی محسن فرهمند و مراد ناظری، گلزنان تیم حافظ ساری بودند و گل‌های سفیر گفتمان را علی خلیلوند یک بار و محمد اسد شیر سه بار به ثمر رساندند.

تیم حافظ در اولین بازی لیگ برتر امسال میزبان تیم ستاره بوتیا بود که به دلیل انتقال امتیاز تیم بوتیا بازی انجام نشد. در هفته دوم میهمان تیم سان‌ایچ ساوه بود که در آن بازی ۵ بر ۲ شکست خورد.

در انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه کشور، چهار تیم پوشاک حافظ ساری، فولاد زرند ایرانیان، مقاومت البرز و کراپ الوند بدون امتیاز و به خاطر تفاضل گل در جایگاه یازدهم تا چهاردهم قرار گرفته‌اند.

گفتنی است در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه کشور، روز سه‌شنبه ۳۱ تیرماه تیم پوشاک حافظ ساری از ساعت ۱۶ در سالن ورزشی دانشگاه آزاد، مهمان تیم فولاد زرند ایرانیان خواهد بود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور