ورزشی

هر ۱۵ روز یک بار؛ یک افتتاح یا یک کلنگ‌زنی

هر ۱۵ روز یک بار؛ یک افتتاح یا یک کلنگ‌زنی

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به‌مناسبت هفته دولت، اعلام کرد: در دولت سیزدهم اقدامات خوبی در ورزش و جوانان صورت گرفت. در حوزه ورزش‌های همگانی و قهرمانی تا حدودی خوب بودیم اما در حوزه جوانان عملکرد چندان مطلوبی صورت نگرفته است.

علی رجبی به کسب ۴۳۰ مدال جهانی و آسیایی طی دو سال اخیر اشاره کرد و گفت: ۷۱ مدال سهم بانوان بوده که بسیار بااهمیت بوده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۳ تیم از مازندران در لیگ‌های مختلف حضور دارند، افزود: از این تعداد سهم بانوان ۲۵ تیم است.

رجبی با طرح این موضوع که دولت سیزدهم عدالت در توزیع منابع و امکانات ورزشی را در سطح جامعه گسترش داد، تصریح کرد: ۱۸ پروژه در دولت سیزدهم داشتیم که نیمی از آن‌ها مربوط به روستاهای محروم بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره پروژ‌ه‌های آینده استان، گفت: در هفته دولت ۱۲ پروژه را در حال افتتاح داریم و دو پروژه جدید ازجمله پیست دوچرخه‌سواری در شهرستان بهشهر را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

وی همچنین اظهار کرد: اجرای طرح‌های ملی ورزش همگانی را در دستور کار داریم که پیاده‌روی همگانی را اجرا خواهیم کرد.

رجبی با اعلام اینکه مازندران طی دو سال اخیر میزبان ۱۰ مسابقه بین‌المللی بوده است، گفت: ۲هزار و ۵۸۱ باشگاه ورزشی فعال داریم و در ۴ ماهه اول امسال ۱۲۵ مجوز باشگاه صادر کردیم که به جمع باشگاه‌ها اضافه شدند.

وی با اعلام اینکه مازندران ۱۷۰هزار ورزشکار سازمان یافته دارد، افزود: درنظر داریم این تعداد را تا پایان امسال به ۳۰۰هزار نفر برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به راه‌اندازی خانه ورزشی در ۷ روستای استان اشاره کرد و یادآور شد: اولین استخر کارگری را در بابل در دستور کار داریم.

رجبی خاطرنشان کرد: درصدد هستیم از مهر ماه هر ۱۵ روز یک بار یا یک افتتاح و یا یک کلنگ‌زنی داشته باشیم.

وی با تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه‌تمام، گفت: ورزشکاران مازندران یک چهارم مدال‌های کشور را کسب می‌کنند که در نوع خود مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران یادآور شد: پروژه ورزشگاه وطنی قائم‌شهر چندین سال شرایط میزبانی نداشت و تیم نساجی حتی میزبانی خود را به تیم‌های دیگر می‌داد ولی با دستور ریاست جمهور در سفر اول ۹۰ میلیارد تومان برای چمن استادیوم، سکوی تماشاگران، سکوی خبرنگاران، رخت‌کن‌ها هزینه شده است و اعتباراتی هم مانده که هزینه خواهد شد.

رجبی اضافه کرد: در حال واگذاری استادیوم به تیم نساجی و بازسازی استادیوم با اعتباراتی که امسال برای تکمیل این پروژه قرار می‌دهند، هستیم.

وی با بیان اینکه زمین فوتبال هفت تیر شهدای بابل در حال تکمیل است، افزود: درحال حاضر برای سکو و زمین چمن استاندارد هزینه‌ای نزدیک به ۳۵ میلیارد تومان اعتبار پیدا کرده و طی نشست با سرپرست وزارت ورزش اختصاص ۲۰ میلیارد تومان را قول دادند که باتوجه به این میزان اعتبار انتظار داریم در اریبهشت ماه این زمین افتتاح کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: پروژه‌ دیگر، استادیوم قهرمان حاجی‌زاده در جویبار بوده که این پروژه نیز از حالت تعطیلی خارج شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور