ورزشی

تغییر مربی نیز مانع از ششمین باخت نشد

تغییر مربی نیز مانع از ششمین باخت نشد

تیم پوشاک حافظ ساری در لیگ برتر فوتسال، ششمین شکست را تجربه کرد.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: تیم پوشاک حافظ ساری در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در مقابل میهمانی آلومینیوم اراک با نتیجه ۴ بر ۲ تن به شکست داد.

گلزنان حافظ در این دیدار، طا‌ها مرتضوی و امیرحسین رسولی بودند و ۴ گل آلومینیوم اراک هم توسط محمدرضا محبی، نوید آذری، سینا ممبینی و سیدحسین موسوی به ثمر رسید.

پوشاک حافظ ساری با این شکست، همچنان با یک امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

آلومینیوم اراک اما با کسب پیروزی مقابل نماینده مازندران ۱۰ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

با تصمیم اعضای هیئت‌مدیره و اعلام مدیرعامل باشگاه، در پی کسب نتایج بسیار ضعیف تیم حافظ در ۷ هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد کلیه بازیکنان و عوامل تیم به عنوان جریمه کسر می‌شود.

هیئت‌مدیره باشگاه البته تصریح کرد: در صورت جبران نتایج در هفته‌های آینده این جریمه در نظر گرفته نمی‌شود و خواهان افزایش انگیزه و تلاش بیشتر بازیکنان و عوامل تیم شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور