ورزشی

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در آمل

 برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در آمل

اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای شرکت در رقابت‌های جهانی، در آمل در حال برگزاریست.

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در آملبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتسال ناشنوایان برای حضوری پرقدرت در مسابقات فوتسال قهرمانی زیر ۲۱ سال ناشنوایان جهان درکشور مالزی در شهرستان آمل برپا شد.

در این اردوی یک هفته‌ای که در سالن ورزشی پیامبر اعظم و دانشگاه شمال در حال برگزاری است تعداد ۱۶ بازیکن منتخب حضور دارند و مطابق برنامه‌های کادرفنی تیم ملی روند آماده سازی خود را برگزار می‌کنند.

شروع کار تیم ملی با ۶۶ بازیکن
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران به فرایند شکل گیری این تیم اشاره کرد و افزود: در ابتدا با فراخوانی که در سطح کشور برای علاقمندان به این رشته ورزشی داده شده در نهایت پس از مراحل مختلف در نهایت ۶۶ بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

رعدی گفت: در مسابقات فوتسال ناشنوایان کشور که تا پیش از شروع مسابقات جهانی برگزار خواهد شد، اگر بازیکن مستعدی که از نظر سنی و کیفی شرایط ملی‌پوش شدن را داشته باشد حتما به تیم ملی دعوت خواهد شد.

برپایی اردوی تیم ملی فوتسال ناشنوایان در آملچهار مرحله اردو آماده سازی تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران از برپایی چهار جلسه اردوی آماده سازی برای تیم ملی تا پیش از اعزام به مسابقات جهانی درکشور مالزی خبر داد و گفت: حداقل دو جلسه از چهار جلسه اردوی تیم ملی در مازندران خواهد بود.

رعدی تصریح کرد: به علت تشابه آب و هوایی مازندران با کشور مالزی برپایی اردوی آمل و نیز دو مرحله دیگر اردو تا پیش از اعزام به مسابقات، هماهنگ شدن بازیکنان به شرایط محیطی و تطبیق دادن با مسابقات است.

اردوی آمل ایده ال و نتیجه بخش بود
وی در خصوص برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی در آمل نیز گفت: اردوی یک هفته‌ای آمل شرایط بسیار خوبی برای بازیکنان تیم ملی بوده که هم از نظر شرایط آب وهوایی و فشارلازم که به آن‌ها وارد می‌شد، انجام شد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران ادامه داد: بعد از چند جلسه تمرین با کیفیت، ترجیح دادیم بازیکنان را درجریان مسابقه هم قرار دهیم و به همین منظور دو بازی دوستانه با تیم بزرگسالان و امید شهرستان آمل انجام دادیم که جدای از نتیجه بازی، به اهدافی که مورد نظر کادرفنی بوده رسیدیم.

ناشناخته بودن حریفان تیم ملی
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران، ناشناخته بودن حریفان تیم ملی با توجه به برگزاری نخستین دوره مسابقات فوتسال ناشنوایان جهان دراین رده سنی را چالش جدی برای تیمش عنوان کرد.

رعدی گفت: برای نخستین بار است که مسابقات فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال درسطح جهان برگزار می‌شود وبه همین علت هیچ تیمی از یکدیگر شناخت کافی وحتی نسبی ندارد.

وی افزود: البته تیم فوتسال ناشنوایان زیر ۲۱ سال ایران هم برای نخستین بار تشکیل شده وبازیکنان این رده درهیچ لیگی حتی استانی هم بازی نکردند.

تلاش ایران برای قهرمانی جهان
سرمربی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان ایران ادامه داد، با وجود عدم شناخت ازحریفان، برای تیم ملی طوری برنامه ریزی وشرایط آماده سازی شده که مقابل هرتیم قدرتمندی توان مقابله وپیروز شدن را داشته باشد.

رعدی اضافه کرد: قطعا بازیکنان تیم ملی توانایی بالایی برای نشان دادن قابلیت‌های خودشان درمسابقات جهانی را دارند، ما برای قهرمانی خواهیم جنگید و محکوم به تلاش زیاد و رسیدن به هدف مهم خودمان که رسیدن به سکوی مسابقات باشد، هستیم.

نخستین دوره مسابقات فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان قهرمانی جهان ۲۰۲۲ از ۱۴ تا ۲۵ آذرماه امسال در مالزی برگزار می‌شود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور