هوش مصنوعی در خدمت مشترکان گاز

هوش مصنوعی در خدمت مشترکان گاز

با استفاده از هوش مصنوعی، دریافت پاداش برای مشترکان گاز مازندران تسهیل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تاکید بر لزوم گذر از شیوه‌های قدیمی ارائه خدمات و استفاده از دانش روز با هدف ایجاد تحولات مثبت در خدمت‌رسانی به شهروندان، گفت: برنامه‌ریزی به منظور استفاده گسترده از فناوری‌های نوین در مجموعه گاز مازندران انجام شده است.

قاسم مایلی رستمی افزود: به دنبال اجرای طرح تخصیص پاداش به مشترکان خانگی که توانسته‌اند مصرف گاز خود را نسبت به پارسال کاهش دهند، این شرکت با استفاده از هوش مصنوعی و ارسال پیامک به مشترک، با هدف شناسایی رفتار مصرفی مشترکان و ارائه بازخورد‌های اختصاصی به آنان را در دستور کار خود قرار داده است.

وی تصریح کرد: در این فرآیند داده‌های مربوط به مشترکان، تحلیل و در گروه‌های تعریف‌شده بر اساس مولفه‌هایی همچون میزان مصرف، دسته‌بندی و بر طبق این گروه‌بندی، داده‌های مورد نیاز مشترکان در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

مجری این طرح نیز گفت: در این حالت می‌توان به ویژه در شرایط اوج مصرف، به گروه‌های منتخب مشترکان بر اساس داده‌های طبقه‌بندی همچون میزان مصرف، اطلاع‌رسانی کرده و ضمن ارائه اطلاعات از وضعیت شبکه گاز، مخاطبان را با راهکار‌های کاهش مصارف مازاد آشنا کرد.

سید عسگری حسینی افزود: بیش از ۱۲۰ هزار مشترک خانگی در مازندران پارسال مشمول دریافت پاداش شده‌اند که پیش‌بینی می‌شود با این روش، با آگاه‌سازی شهروندان از وضعیت مصرف خود میزان همکاری در اجرای طرح‌های مدیریت مصرف و همچنین تعداد مشترکان خانگی مشمول پاداش ریالی افزایش قابل ملاحظه‌ای پیدا کند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور