فرهنگی

«داروگ» میزبان شاعران جوان مازندران

«داروگ» میزبان شاعران جوان مازندران

اولین جشنواره‌ی شعر جوان «داروگ» با موضوع آزاد برای شاعران کمتر از ۴۰ سال برگزار می‌گردد.

سرویس فرهنگی ترنج‌نیوز: به همت گروه فرهنگی «سماع خِرَد» اولین جشنواره‌ی شعر جوان «داروگ» در استان مازندران برگزار خواهد شد. در فراخوان این جشنواره که با موضوع آزاد خواهد بود از شاعران کمتر از ۴۰ سال (متولدان ۱۳۶۲ به بعد)  جهت ارسال آثار در سه بخش شعر بومی (تبری/ مازندرانی)، شعر کلاسیک و شعر نو دعوت شده است.

همچنین در فراخوان جشنواره آمده است: شرکت‌کنندگان گرامی، اشعار خود را (تنها در یک بخش و حداکثر 2 اثر) به همراه نام و نام‌خانوادگی، کد ملّی، شماره تماس و نشانی، به دو صورت فایل Word و PDF ، از طریق ایمیل زیر به دبیرخانه جشنواره شعر داروگ به آدرس این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کنند.

آیدی تلگرام برای ارتباط با جشنواره: jashnvare_daarvag@

به نفرات برتر جشنواره در هر بخش تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء خواهد شد.

علی حسن‌نژاد، جلیل قیصری و علی‌اکبر یاغی‌تبار هیئت داوران این جشنواره را تشکیل می‌دهند.

شایان ذکر است شب‌ شعر «جشنواره شعر جوان داروگ» با خوانش سروده‌های شاعران برگزیده و اساتید مدعو برگزار خواهد شد. همچنین مراسم پایانی با حضور و نکوداشت استاد کیوس گوران از شاعران پیشکسوت استان مازندران برگزار می‌گردد و مجموعه‌ی اشعار برگزیده‌ی جشنواره در قالب کتاب به چاپ خواهد رسید.

در فراخوان جشنواره مهلت ارسال آثار از 8 مهر تا 8 آبان اعلام شده است و مراسم اختتامیه اولین دوره شعر جوان داروگ نیز 14 آذر 1402 برگزار می‌گردد.

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور