آزادسازی حدود ۹۱۴ هزار مترمربع زمین کشاورزی در مازندران

 آزادسازی حدود ۹۱۴ هزار مترمربع زمین کشاورزی در مازندران

امسال ۳ هزار و ۹۸۵ و پارسال ۹۱۰ هزار متربع به ترتیب از زمین های کشاورزی شهرهای بابل، عباس آباد و ساری آزادسازی شدند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، محسن علی گل زاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: دهه نخست شهریور امسال، با هدف جلوگیری از تفکیک و تغییرکاربری‌های غیرمجاز با دستور دادستان و حضور نیروهای یگان امداد و نیز گروهی از امور زمین های کشاورزی ۲۹ تغییر کاربری غیرمجاز در زمین‌های کشاورزی منطقه بیشه جنوبی این شهرستان به مساحت ۹۸۵ مترمربع قلع و قمع شد.

ابراهیم کاویانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد هم افزود: برای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری زمین های زراعی و باغ‌ها، جلوگیری از تغییرکاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی و نیز حفظ بستر تولید، ۴ قطعه تفکیک و دیوارکشی غیرمجاز در زمین های کشاورزی حریم این شهرستان، با حضور نماینده دادستان، نیروی انتظامی و کارشناسان امور زمین های جهاد کشاورزی قلع و قمع و ۳ هزار مترمربع زمین کشاورزی به چرخه تولید بازگشت.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با بیان اینکه زمین‌های کشاورزی در معرض انواع تهدیدات قرار داشته و بخشی از دسترس خارج‌ می‌شود تگفت: با این وجود برخی افراد سوجو، بخشی از زمین‌های کشاورزی را تحت عناوین مختلفی مانند ویلاسازی و کاربری‌های مختلفی که ضرورتی برای آن ها وجود ندارد، از چرخه تولید خارج می‌ کنند.

سید اسماعیل علوی افزود:  یک سال اخیر تا کنون ۹۱ هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان ساری آزادسازی شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور