آزادسازی 22 هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران

آزادسازی 22 هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران

رئیس کل دادگستری استان مازندران از آزادسازی بیش از 22 هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران با دستور قضایی خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق اکبری گفت: موضوع آزادسازی حریم و بستر رودخانه ها ، مجاری آبی و دریاچه ها به طور جدی از سوی دستگاه قضایی استان مورد رصد قرارمی گیرد ودر دستور کار شورای حفظ حقوق بیت المال استان است.

رئیس کل دادگستری استان اظهار داشت: با توجه به تاکیدات رئیس قوه قضائیه و با پیگیری و نظارت دستگاه قضایی استان تاکنون اقدامات خوبی از سوی روسا و دادستانهای استان در خصوص آزاد سازی حریم رودخانه های استان صورت گرفته است البته آزاد سازی هر چه بهتر حریم رودخانه ها مستلزم همکاری دیگر ادارات مرتبط است.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال استان با اشاره به آزاد سازی بیش از 22 هکتار از بستر و حریم تصرف شده رودخانه های استان مازندران ارابتدای سال جاری تا کنون تاکید کرد: دستگاه قضایی استان به هیچ عنوان اجازه دست اندازی افراد سود جو به منابع ملی و طبیعی را نخواهد داد و با متصرفین قاطعانه برخورد خواهد کرد و اقدامات در راستای آزاد سازی حریم و بستر رودخانه ها ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور