سیاسی

آغاز تغییرات در استانداری مازندران

آغاز تغییرات در استانداری مازندران

با حکم یوسف نوری، سیدعباس حسینی به عنوان مشاور و سرپرست حوزه استاندار منصوب شد.

به گزارش سرویس سیاسی ترنج‌نیوز و به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری؛ با حکم یوسف نوری؛ مقام عالی دولت در استان، سیدعباس حسینی به عنوان مشاور و سرپرست حوزه استاندار منصوب شد و طی آئینی با حضور استاندار مازندران معارفه شد.

در حکم انتصاب حسینی آمده است:

جناب آقای سید عباس حسینی

سلام علیکم؛

به موجب این حکم جنابعالی به سمت مشاور و سرپرست حوزه استاندار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت کامل قوانین و مقررات و بهره‌گیری از توان علمی و عملی خویش و استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالفعل و بالقوه در حوزه مسئولیت جدید در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت قانون‌مداری، عدالت‌محوری، اخلاق‌گرایی و فسادستیزی، موفق و سربلند باشید.

توفیق روزافزونتان را در پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله‌العالی» در جهت پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست‌ها و عهدنامه مدیران دولت مردمی ایران قوی و خدمت به مردم منطقه از درگاه پروردگار خواستارم.

گفتنی است سیدعباس حسینی فرمانداری آمل و مدیرکلی اقتصادی استانداری را در کارنامه دارد.

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور