سیاسی

وزیر کشور نیامده برگشت

وزیر کشور نیامده برگشت

به دلیل شرایط نامساعد جوی پرواز وزیر کشور موفق به نشستن در فرودگاه شهدای ساری نشد.

ترنج‌نیوز/سیدمحسن رجبیان: وزیر کشور قرار بود برای یک روز کاری در هفته دولت میهمان استان مازندران باشد و در افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح به همین مناسبت شرکت کند؛ اما صبح امروز پرواز احمد وحیدی و هیئت‌همراه به علت شرایط نامساعد جوی موفق به فرود در فرودگاه شهدای ساری نشد و به تهران بازگشت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اعلام این خبر گفت: شرایط نامتغیر و زیر استاندارد پرواز، خلبان را که با کاهش دید مواجه شده‌بود مجبور کرد، به تهران بازگردد. 

سعدالله وطن‌خواه با بیان اینکه تجهیزات کمک‌ناوبری در فرودگاه شهدای ساری نصب شده است گفت: منتظر گروه «فلای‌چک» هستیم تا در هفته آینده و پیش از آغاز پروازهای اربعین به فرودگاه ساری بیاید.

وی احتمال بازگشت پرواز وزیر کشور را منوط به وضعیت هوا و تشخیص خلبان دانست و در خصوص احتمال تکرار این موقعیت‌ها برای پروازهای اربعین گفت: امیدواریم این شرایط حادث نشود.

وطن‌خواه با اعلام اینکه فرودگاه شهدای ساری در جایگاه چهارم پروازهای اربعین در کشور قرار دارد، در خصوص این پروازها گفت: 20 پرواز رفت و برگشت از فرودگاه ساری و 4 پرواز نیز از فرودگاه رامسر به نجف اشرف و بالعکس در ایام اربعین خواهیم داشت.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران زمان پروازهای اربعین را در بازه رفت 7 تا 13 شهریور و پروازهای برگشت را 16 تا 19 شهریور اعلام کرد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور