سیاسی

صدور احکام اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در مازندران

صدور احکام اعضای هیئت نظارت بر انتخابات مجلس در مازندران

رئیس هیئت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، علی‌اصغر زکوی را به‌عنوان رئیس هئیت نظارت استان مازندران منصوب کرد.

احکام هیئت نظارت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران از طرف آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی عضو فقهای شورای نگهبان و رئیس هیئت مرکزی نظارت دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ابلاغ شد.

در متن حکم ابلاغی به حجت‌الاسلام علی‌اصغر زکوی آمده است؛ به استناد ماده ۵ قانون نظارت شورای نگهبان و مصوبه هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات، به موجب این حکم جنابعالی به‌عنوان رئیس هیئت نظارت استان مازندران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منصوب می‌شوید.

با عنایت به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران انتخابات و نظارت بر آن امری تعیین‌کننده و سرنوشت‌ساز است، شایسته است با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای رهبرمعظم‌انقلاب(مدظله العالی) و ملاک قرار دادن قانون و موازین شرعی و اخلاقی و با رویکرد انقلابی و دوری از هر گونه جهت‌گیری سیاسی و جناحی، وظایف خود را با کمال دقت و قدرت انجام دهید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار و همکاری سایر اعضای محترم، سهم موثر و مفیدی در انجام وظایفی که آن هیأت بر عهده دارد، ایفا کنید. توفیق و تأیید الهی را برای جنابعالی و سایر همکاران محترم مسألت می‌نمایم.

گفتنی است: حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری (رئیس کل دادگستری مازندران)، علی بابایی مهر (دکترای حقوق عمومی و عضو هیأت علمی)، محمدرضا مویدی (مدرس دانشگاه) و مرتضی دیان خوشابی (فعال فرهنگی) در احکام جداگانه‌ای به‌عنوان اعضای هیأت نظارت استان معرفی شدند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور