اجتماعی

دستگیری آرایشگر سارق در نکا

دستگیری آرایشگر سارق در نکا

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری آرایشگر زنان که طلا و زیورآلات مشتریان خود را سرقت می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی اعلام کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان زن به مراجع انتظامی مبنی بر سرقت و یا مفقود شدن طلاجات و زیورآلات آنان، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان نکا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا افزود: پس از بررسی‌های همه‌جانبه و با توجه به مفقود شدن طلاجات شاکیان پرونده پس از حضور آرایشکر زن و همراه وی در منازل آنان، ماموران به این دو زن مظنون و با اخذ دستور قضایی متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به سرقت طلاجات مشتریان خود با شگردی خاص و متبحرانه و در حین انجام کار اعتراف کرد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به ۶ فقره سرقت از مشتریان خود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، به شهروندان توصیه کرد مراقب شگرد‌های شیادان باشند و هر فرد غریبه‌ای را تحت عنوان آرایشگر، تعمیرکار و مامور ارگان‌های مختلف به منازل راه ندهند و بعد از شناسایی و مشاهده کارت شناسایی اجازه ورود دهند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور