اجتماعی

محدودیت‌های ترافیکی در مرکز مازندران

محدودیت‌های ترافیکی در مرکز مازندران

رئیس پلیس راهور مازندران از محدودیت‌های ترافیکی در شهر ساری به دلیل مراسم رژه خبر داد.

سرویس اجتماعی ترنج‌نیوز: سرهنگ بیگلری گفت: با توجه به برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت سی و یکم شهریور ماه آغاز هفته دفاع مقدس، محدودیت‌های ترافیکی در اطراف محل برگزاری مراسم در ساری برقرار می‌باشد.

وی افزود: از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ فردا جمعه مسیر‌های اعلام شده محدودیت و ممنوعیت تردد دارد و رانندگان از مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور مازندران اعلام کرد: این محدودیت‌ها از میدان امام خمینی(ره) ساری به سمت میدان شهید قاسمی انجام می‌گیرد و تمام خیابان‌های منتهی به این مسیر در طول بلوار آزادی مسدود و مسیر جایگزین هم خیابان جام جم و بلوار دانشجو است.

سرهنگ بیگلری همچنین با اشاره به ممنوعیت تردد از تقاطع ام‌ام به سمت میدان شهید قاسمی، گفت: مسیر جایگزین بلوار شمشیربند و کمربندی می‌باشد.

وی ادامه داد: خیابان طبرسی و خاقانی به سمت ابن شهرآشوب هم ممنوعیت تردد داریم و مسیر جایگزین بلوار مازیار به سمت میدان امام می‌باشد.

رئیس پلیس راهور مازندران از شهروندان خواست با خودداری از پارک خودرو در مسیر‌های اعلام شده و رعایت قوانین و مقررات، پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور