اجتماعی

جذب سرمایه‌گذار بومی و ارائه تسهیلات برای توسعه گردشگری سوادکوه

جذب سرمایه‌گذار بومی و ارائه تسهیلات برای توسعه گردشگری سوادکوه

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از احداث چندین هتل و فضای اقامتی در شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش ترنج‌نیوز و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، صادق برزگر عصر یکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ در بازدید از مجموعه‌های گردشگری در شانزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به عنوان نماینده تام‌الاختیار، اظهارکرد: تلاش داریم بتوانیم زیرساخت‌های لازم گردشگری در این منطقه را فراهم کرده و با رفع موانع در راستای سرمایه‌گذاری در این حوزه تا حد امکان باز ظرفیت‌های موجود بهره‌برداری کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص پروژه‌های تعریف شده سوادکوه ، تصریح کرد: در حال حاضر در سطح شهرستان چندین هتل برای ایجاد زیرساخت‌های اقامتی در دستور کار قرار گرفت که در فرایند اخذ استعلامات لازم و رفع موانع و مشکلات قرار دارد.

برزگر ادامه داد: خوشبختانه جاذبه‌های طبیعی این شهرستان به‌لحاظ کمی و کیفی قابلیت خیلی خوبی دارد امیدوارم با جذب سرمایه‌گذار بومی و ارائه تسهیلات در جهت توسعه و بهره‌برداری فازهای مختلف، شاهد پیشرفت فیزیکی خوب این پروژه باشیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد: اداره‌کل در تلاش است در فرایند استعلامات و کارگروه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این مشکلات را برطرف کند.

بازدید از پروژه‌های گردشگری و اقامتگاه‌های بومگردی در روستاهای اوزود، لمزر، شیش رودبار و تجدید میثاق و ادای احترام به شهدای سوادکوه از دیگر برنامه‌های شانزدهمین سفر استانی استاندار مازندران بود.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور