اجتماعی

چهارمین پویش کودکان سایبری در مازندران

چهارمین پویش کودکان سایبری در مازندران

چهارمین مسابقه پویش کودکان سایبری در مازندران در آذرماه برگزار می‌گردد.

رئیس پلیس فتا مازندران گفت: چهارمین مسابقه پویش کودکان سایبری با همکاری آموزش و پرورش، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، با موضوع شیوه صحیح استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، در حوزه‌های نقاشی، پادکست، انمیشن و ویدیوکست، از اول آذر ماه در استان آغاز شده است و تا ۲۹ همین ماه ادامه دارد.

سرهنگ سامع خورشاد افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در شبکه اجتماعی (شاد و ایتا) به شماره همراه ۰۹۳۶۲۸۵۳۶۴۷ ارسال کرده و در پایان به بیست آثار برتر در حوزه‌های اعلام‌شده جوایز ارزنده‌ای اهداء خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت : این پویش به‌عنوان یکی از اقدامات مهم پیشگیرانه سایبری پلیس فتا در سال ۱۴۰۲ با هدف ارتقاء آگاهی‌های اجتماعی در خصوص شیوه صحیح استفاده دانش‌آموزان از فضای مجازی، کاهش شکاف دیجیتال بین والدین و کودک، پیشگیری از آسیب‌های ناشی از استفاده ناصحیح فضای مجازی برای کودکان، افزایش سطح توجه جامعه و رسانه‌ها به موضوع کودکان سایبری، پرداخته خواهد شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور