اجتماعی

سهمیه ۳۰ لیتری بنزین موقتی است / پیگیر مساله هستیم

سهمیه ۳۰ لیتری بنزین موقتی است / پیگیر مساله هستیم

سلگی بیان کرد: ما در استانداری پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام دادیم. آقای استاندار با وزیر نفت و معاونش همچنین مدیر عامل شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی رایزنی های لازم را انجام داد و شرایط خاص مازندران را تشریح نمود.

تیرنگ نیوز – سرویس سیاسی: روح سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران درباره کاهش بنزین در استان و سهمیه حداکثر سی لیتر اظهار کرد: : این یک مساله ملی است و فقط مختص مازندران نیست.

وی افزود: ظاهراً این کمبود و سهمیه بندی به خاطر بالا بودن سرانه مصرف بنزین در کشور است و دولت در نظر دارد این رقم را از ۱۳۰ میلیون لیتر به ۱۱۰ میلیون لیتر برساند.

سلگی تصریح کرد: با این حال ما در استانداری پیگیری ها و اقدامات لازم را انجام دادیم. آقای استاندار با وزیر نفت و معاونش همچنین مدیر عامل شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی رایزنی های لازم را انجام داد و شرایط خاص مازندران را تشریح نمود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ادامه داد: مازندران استانی مسافرپذیر و گردشگری است و نمی توان برای آن مقدار سهمیه ای خاص بنزین در نظر گرفت. هرچه باشد هجوم مسافران در پایان هفته ها و تعطیلات این قاعده را به هم می زند.

وی با بیان اینکه سهمیه بندی اخیر، موقتی است و به زودی تغییر می کند، افزود: طی روزهای گذشته، مقدار قابل توجهی بنزین وارد استان شد و شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.

سلگی در پایان گفت: به مردم قول می دهیم شرایط بحرانی نمی شود. نیاز است قدری صبوری پیشه کنند تا این وضعیت درست شود. ما پیگیر مساله هستیم و به یاری خدا به زدوی اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور