اجتماعی

فرودگاه‌های مازندران بر مدار توسعه و پیشرفت

 فرودگاه‌های مازندران بر مدار توسعه و پیشرفت

۷۵۰ میلیارد تومان چند سال گذشته برای توسعه فرودگاه‌های مازندران هزینه شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اینکه توسعه زیر ساخت‌های فرودگاه‌های مازندران بر اساس طرح جامع فرودگاه‌های کشور در حال انجام است گفت: پنج سال گذشته حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه بهسازی، عمرانی، تاسیسات و زیر بنایی فرودگاه‌های مازندران هزینه شد.

به گفته وطن خواه توسعه اِپرون، حفاظت پیرامونی، نصب سامانه‌های کمک ناوبری، تملک و خرید اراضی، توسعه ترمینال احداث دیواره‌های بتنی از مهم‌ترین اقدامات توسعه‌ای در سه فرودگاه مازندران شامل ساری، رامسر و نوشهر بوده است.

مدیر فرودگاه رامسر هم با بیان اینکه فرودگاه رامسر تنها فرودگاه ساحلی کشور است از تکمیل طرح توسعه اِپرون فرودگاه رامسر در فضایی به مساحت ۴۵۰۰ متر مربع تا کمتر از ده روز آینده خبر داد.

حاتمی تصریح کرد: با تکمیل طرح توسعه اِپرون فرودگاه رامسر، قابلیت توقف همزمان دو فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ یا یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و یک فروند هواپیمای‌ای تی آر، به صورت همزمان در این فرودگاه فراهم می‌شود.

مدیر فرودگاه رامسر همچنین گفت: مجوز مرز هوایی فرودگاه رامسر دریافت شد و با پیگیری‌های به عمل آمده، نخستین پرواز بین المللی فرودگاه رامسر، در مسیر مسقط، رامسر، مسقط کمتر از یک ماه و نیم آینده انجام می‌شود.

حاتمی تصریح کرد: به زودی و با رایزنی‌های انجام شده، پرواز‌های بین المللی نجف و قطر هم به پرواز‌های بین المللی فرودگاه رامسر افزوده می‌شود.

هم اکنون ۱۳۰ پرواز هفتگی، از فرودگاه‌های سه گانه ساری، نوشهر و رامسر به مقاصد داخلی، عتبات و گاهی کشور‌های حوزه دریای خزر در حال انجام است.

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور