ورزشی

میزبانی رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در مازندران

میزبانی رقابت‌های تکواندو جام باشگاه‌های آسیا در مازندران

رئیس هیئت تکواندو مازندران گفت: مسابقات تکواندوی بین‌المللی جام فجر و رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اواخر امسال به میزبانی استان مازندران برگزار می‌شود.

فیض الله نفجم افزود: با اعلام موافقت فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با میزبانی استان مازندران از این دو رویداد مهم بین‌المللی، این مسابقات در شهرستان سوادکوه دنبال می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو مازندران با اشاره به ظرفیت‌های فوق‌العاده ورزش تکواندو در این استان، تصریح کرد: مسابقات تکواندوی جام فجر و رقابت‌های باشگاه‌های آسیا بهمن ماه امسال به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.

نفجم با اشاره به اینکه هم اکنون مازندران به صورت همزمان میزبان سه اردوی تیم ملی نونهالان دختر، نونهالان پسر و نوجوانان تکواندوی اعزامی به مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا به میزبانی کشور لبنان در شهر بیروت است، تصریح کرد: رئیس فدراسیون تکواندو و دیگر مسئولان کشوری پس از بازدید زیرساخت‌های ورزشی شهرستان سوادکوه با میزبانی مازندران از رویدادهای بین‌المللی جام فجر و مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا موافقت کردند.

وی بیان کرد: تیم باشگاهی بانوان تکواندو مازندران سال گذشته با حضور در لیگ برتر تکواندوی بانوان به مقام قهرمانی رسیده و نماینده کشورمان در مسابقات آسیایی خواهد بود.

رئیس هیئت تکواندوی مازندران با اشاره به میزبانی سال‌های نه چندان دور مازندران از رقابت‌های جام باشگاه‌های تکواندوی آسیا، خاطرنشان کرد: ساری در این رویداد مهم از لحاظ کمی و کیفی بهترین میزبانی را داشته و این مهم نشان از ظرفیت بالا و توانمندی مازندران در رشته ورزشی تکواندو را دارد.

منبع خبر: خبرگزاری فارس مازندران

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور