ورزشی

«جعفری کناری» سکادار هیئت سوارکای مازندران

«جعفری کناری» سکادار هیئت سوارکای مازندران

جلسه انتخاب رئیس و هیات رئیسه هیات سوارکاری با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، دبیر فدراسیون سوارکاری و معاون امور ورزشی برگزار شد.

دکتر رجبی در این مجمع با تبریک به سیدبشیر جعفری گفت : رشته  سوارکاری  مورد تاکید و سفارش پیامبر اسلام است و لذا باید برای ترویج آن تلاش کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان  مازندران  افزود: باید کارمان در مدیریت هیئت‌های ورزشی دقیق و بر پایه برنامه‌ریزی باشد و اگر ساختار هیئت درست باشد و سیستم وجود داشته باشد، همه ناچار به رعایت چارچوب و قواعد خواهند بود.

وی رضایت خداوند و سربلندی نظام مقدس‌ جمهوری اسلامی را مهم‌ترین ماموریت دانست و اظهار داشت؛ در شکل‌دهی تیم مدیریتی هیئت‌های ورزشی استان به همه جوانب امر توجه شود و افراد تاثیرگذار در هیئت حضور داشته باشند.

رجبی با اشاره به ظرفیت‌های کم‌نظیر ورزش  مازندران  تاکید کرد: شایسته است در همه شهرستان‌های استان هیئت‌های شهرستانی تشکیل شود.

رئیس مجمع انتخابات هیئت  سوارکاری  در پایان گفت : باید در  مازندران  کار فرهنگی شود تا مردم برای پرورش اسب و  سوارکاری گرایش پیدا کنند و معتقدم با توجه به شرایط استان  مازندران  باید اسب سواری همگانی شود.

دبیر فدراسیون  سوارکاری  جمهوری اسلامی ایران نیز در این جلسه اظهار کرد: می‌توانیم با تلاش و همت،  سوارکاری  را به جایگاه واقعی خود برسانیم و این در گرو وفاق و همدلی و مطالبه‌گری همه‌ی فعالان این رشته ورزشی است.

دهدشتی گفت : مدیریت باید بر پایه خرد جمعی باشد و رئیس هیئت ضمن رعایت اصول برنامه‌ریزی و برنامه‌محوری، چشم‌انداز سوارکاری مازندران را طراحی کند.

وی همچنین افزود: برگزاری مستمر مسابقات، توسعه زیرساخت، استخراج نظرات و نقدهای پیشکسوتان استان  مازندران  مورد انتظار است.

دبیر فدراسیون بیان داشت: هیئت‌ها، بازوان اجرایی فدراسیون هستند و استان  مازندران  با توجه به استعداد گردشگری، باید برای توسعه سوارکاری همگان و گردشگری برنامه‌ریزی داشته باشد.

لازم به ذکر است: حسین دلیری معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان نیز در این نشست گفت: مازندران استانی ویژه در ورزش است و مسئولان ملی باید نگاه ویژه به این استان داشته باشند چراکه علیرغم کسب افتخارات ارزشمند، در موضوع زیرساخت مظلوم واقع شدیم.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور