ورزشی

حافظ در بازی جنجالی کم آورد

حافظ در بازی جنجالی کم آورد

تیم فوتسال حافظ ساری در بازی جنجالی هفته با نتیجه 3 بر 2 مغلوب میهمان خود شد.

هفته پنجم لیگ برتر فوتسال ایران عصر دیروز در شهر‌های مختلف برگزار شد و جدال حساس فرش آرای مشهد و پوشاک حافظ ساری در سالن سیدرسول حسینی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود نماینده مشهد به پایان رسید. این مسابقه که در دقایق پایانی با تنش بالایی دنبال شد، چند بار به خاطر درگیری بازیکنان دو تیم متوقف شد و حتی در لحظاتی تیم میزبان زمین را ترک کرد و حاضر به ادامه بازی نشدند که با اصرار نمایندگان فدراسیون دوباره به زمین برگشتند.

حافظ که از بازی‌های قبلی خود صاحب یک تساوی و چهار شکست شده بود، دو بار عقب‌افتادگی را جبران کرد؛ اما گلی که در دقایق پایانی بازی دریافت کرد، عامل شکست پنجم این تیم شد.

گل‌های حافظ را در این بازی امیرحسین رسولی و فرزاد رعیت به ثمر رساندند.

مصطفی نظری مربی تیم فوتسال حافظ پس از بازی گفت: فرش‌آرا یکی از تیم‌‌های قدیمی لیگ برتر و قابل احترام است. در این بازی تیم ما از لحاظ فنی شرایط بهتری نسبت به فرش‌آرا داشت و بازیکنانم یک بازی روان و خوب ارائه کردند. در کل بازی، تیم فرش‌آرا بیش از ۵ موقعیت نداشت و بازیکنانم موقعیت‌های زیادی روی دروازه این تیم خلق کردند، اما داوران زحمات ما را بر باد دادند.

تیم فوتسال حافظ ساری در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور از ساعت 16 روز یک‌شنبه 12 شهریور ماه میهمان تیم آنا‌صنعت پاسارگاد قم می‌باشد.

عکس: احمد قربانی (مازنداسپورت)

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور