ورزشی

برد به‌موقع پیش از حضور تاریخی در آسیا

برد به‌موقع پیش از حضور تاریخی در آسیا

تیم فوتبال نساجی مازندران دیدار هفته چهارم خود در لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: در شرایطی که نساجی از نیم‌فصل دوم فصل گذشته هیچ بردی به دست نیاورده بود، در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر میزبان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بود.

نساجی که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهار با تیم‌های الهلال عربستان، بمبئی‌سیتی هند و نوبهار ازبکستان همگروه است و از 27 شهریور با مسابقه برابر نماینده هند رسماً وارد این رقابت‌ها خواهد شد و از سه دیدار گذشته صاحب یک باخت و دو تساوی شده بود، پیش آغاز بازی‌هایش در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به این برد نیاز داشت.

از سوی دیگر صنعت نفت آبادان در دیدارهای هفته‌های قبل یک برد، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده بود و برای حضور در رده‌های بالاتر جدول نیاز به امتیاز در این بازی داشت. تیم ویسی که پایان فصل قبل به طرز فوق‌العاده‌ای از سقوط نجات‌یافته بود، حریف دست‌بسته‌ای نبود اما عزم نساجی برای پیروزی در خانه جزم شده بود.

شاگردان رحمتی که با ترکیب : رشید مظاهری، امیرمهدی جان‌ملکی، فرشید اسماعیلی، محمدرضا آزادی، فرزاد زامهران، محمود قائد رحمتی، صابر هردانی، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد احسان حسینی، محمدرضا عباسی، علا عباس پا به این میدان گذاشته بودند، از ابتدا بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند و در دقیقه 23 توسط محمدرضا عباسی صاحب برتری شدند. مهم‌ترین اتفاق نیمه اول غیر از گل نساجی، اخراج سرمربی نفتی‌ها بود. عبدالله ویسی سرمربی صنعت نفت به خاطر اعتراض شدید به داور اخراج شد تا تیمش بازی را بدون سرمربی ادامه دهد.

قرمزپوشان مازندرانی نیمه دوم را هم مانند نیمه قبل هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۹ روی ارسال زیبای زننده گل اول، توسط علا عباس به گل دوم رسیدند.

شاگردان مهدی رحمتی با  زدن گل دوم هم عقب ننشستند و عطش برد را در دقیقه ۵۴ روی حرکت زیبای فرشید اسماعیلی تبدیل به گل سوم کردند تا بعد از هفته‌ها نبردن در لیگ برتر، شبی دلنشین در مقابل هواداران پرشور و مشتاق رقم بزنند.

هر چند طالب ریکانی در دقیقه ۶۶ روی یک ضدحمله و اشتباه مدافعان اختلاف را به دو رساند اما این تک گل برای خراب کردن جشن بازیکنان و طرفداران تیم شهر خسته کافی نبود.

با این برد تیم فوتبال نساجی مازندران ۶ امتیازی شد و تا پایان دیدارهای روز اول هفته چهارم در رتبه ششم قرار گرفت تا به استقبال تعطیلات روزهای فیفا و بازی‌های تیم ملی برود.

 

 

 

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور