ورزشی

شکست دریای بابل در گام نخست

شکست دریای بابل در گام نخست

تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در مقابل سایپا تهران شکست خورد.

به گزارش سرویس ورزشی ترنج‌نیوز فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته اول از شنبه 11 شهریور آغاز شد و دریا کاسپین بابل میهمان سایپا تهران در استادیوم پاس قوامین بود که با تک گل رضا فرجی مغلوب میزبان نامدار خود شد.

از نکات جالب این دیدار تاخیر 20 دقیقه‌ای در آغاز مسابقه به دلیل عدم صدور کارت بازی بازیکنان دریا کاسپین بابل بود که البته با تلاش سرپرست این تیم بالاخره مجوز برگزاری بازی فقط با 13 بازیکن برای نماینده مازندران از فدراسیون صادر شد. با این حساب تیم دریا بابل فقط 2 بازیکن ذخیره روی نیمکت داشت که یکی از آنها هم دروازه‌بان تیم امید این باشگاه بود که اتفاقا در دقیقه 60 به دلیل آسیب‌دیدگی علی محسن‌زاده، وارد زمین شد.

به علت  آسیب‌دیدگی سنگربان دریا کاسپین، بازی نزدیک به 10 دقیقه متوقف شد.

تیم سایپا در دقیقه 82 و روی ارسال یک ضربه خطا به روی دروازه و با اشتباه دروازه‌بان تازه به میدان آمده تیم بابلی، توسط رضا فرجی به گل رسید تا این دیدار با همین یک گل به سود میزبان به اتمام برسد.

از دیگر نکات عجیب این مسابقه حضور بازیکنی به نام مهدی ایزدی در ترکیب دریا بابل بود که با پیراهن بدون شماره بازی می‌کرد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور