ورزشی

سرخ‌پوشان مازنی در مقابل ستاره‌های الهلال

سرخ‌پوشان مازنی در مقابل ستاره‌های الهلال

تیم نساجی مازندران فردا در تهران میزبان پرافتخارترین تیم‌ آسیا خواهد بود.

سرویس ورزشی ترنج‌نیوز: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از امروز دوشنبه آغاز می‌شود و سه نماینده ایران امروز و فردا در تهران، اصفهان و دوحه با حریفان روبرو می‌شوند.

تیم نساجی مازندران نیز روز سه‌شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم الهلال عربستان که با چهار قهرمانی و پنج نایب‌قهرمانی پرافتخارترین تیم آسیا است، خواهد بود.

نساجی که هفته اول رقابت‌ها را پیروزی برابر نماینده هند آغاز کرد، در این هفته با انگیزه بالا و با حمایت تماشاگران پرشورش قصد ادامه راه دشوارش در رقابت‌های امسال را دارد و توقف تیم پرستاره الهلال در تهران هدف اصلی این تیم خواهد بود.

شاگردان مهدی رحمتی بازی مقابل ستاره‌هایی همچون نیمار را کار ساده‌ای نمی‌دانند؛ اما آن‌ها مرد روز‌های سخت هستند و با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه، بومی و غیربومی، در فکر خلق شگفتی هستند.

الهلال، صدرنشین فعلی لیگ عربستان در نخستین بازی مقابل میهمانش نماینده ازبکستان به دردسر افتاد و با گل دقایق پایانی از شکست گریخت. در مقابل نساجی‌چی‌ها که با سه امتیاز شیرین از هند بازگشتند، به عنوان صدرنشین این گروه مترصد استفاده از موقعیت‌ها خواهند بود تا در عین کسب امتیازهای خانگی به صدرنشینی ادامه دهند و رویای صعود به مراحل بالاتر در اولین حضورشان در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را به واقعیت تبدیل کنند.

طبق نظر ژرژ ژسوس، سرمربی تیم الهلال عربستان میلینکوویچ ساویچ، روبن نوس و یاسین بونو برای بازی مقابل نساجی در دسترس نخواهند بود. به این ترتیب الهلال با ۵ بازیکن خارجی خود به نام‌های نیمار، مالکوم، میشیل، میتروویچ و کولیبالی به ایران خواهد آمد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور