ورزشی

نیمار و دوستان تهران را با دست پر ترک کردند

نیمار و دوستان تهران را با دست پر ترک کردند

تیم نساجی مازندران در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا مقابل میهمانش با سه گل شکست خورد.

شب گذشته تیم فوتبال نساجی مازندران در بازی دور دوم گروه D لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران 3 بر صفر مقابل الهلال شکست خورد تا با 3 امتیاز در رده سوم جدول قرار بگیرد و الهلال 4 امتیازی صدرنشین شود.

این بازی که با حضور پرشور تماشاگران جذابیت خاصی پیدا کرده بود، با دو کارت قرمز هم همراه بود که در اثر درگیری بازیکنان به یک بازیکن از هر تیم نشان داده شد.

این بهترین پیروزی الهلال در ایران برابر تیم‌های کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا بود. الهلال در ایران تیم‌های استقلال، پرسپولیس، صبای قم و در نهایت نساجی را شکست داده است. 

باشگاه‌های ایران نهمین باخت خانگی خود را برابر تیم‌های عربستانی تجربه کردند و در 8 پیروزی قبلی حداکثر اختلاف 2 گل بود. بهترین نتایج در پیروزی الاهلی برابر سپاهان (4 بر 2) و النصر برابر پرسپولیس (2 بر صفر) بود و الهلال شب گذشته با زدن 3 گل از این سقف فراتر رفت.

از دیگر نکات جال‌توجه این بازی این بود که باشگاه نساجی پس از پایان دیدار، با اهدای یک تخته فرش به نیمار از ستاره برزیلی تقدیر کرد.

سومین بازی نساجی در لیگ قهرمانان آسیا دوشنبه اول آبان در مقابل تیم نوبهار در ازبکستان برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور