فرهنگی

معرفی سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

معرفی سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران

«مهدی یزدانی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه‌شمالی به عنوان سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد ه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه،«مهدی یزدانی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه‌شمالی به عنوان سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد ه است.

اجرای قانون مطبوعات و نظارت بر کار مطبوعات استان، نظارت بر تجمیع و توزیع آگهی‌های ادارات و شرکت‌های دولتی و وابسته به دولت در جراید استانی و کثیر‌الانتشار، نظارت براجرای مقررات و ضوابط مربوط به خبرنگاران و فروشندگان مطبوعات و هدایت و حمایت از مطبوعات محلی، بررسی، تحلیل و پردازش آمار و اطلاعات رسانه‌ای حسب نیاز‌ها و ضرورت‌ها، برنامه‌ریزی برای تربیت نیروی انسانی متخصص مورد نیاز رسانه‌ای، تهیه و تنظیم طرح‌های لازم در خصوص تربیت، رشد و توسعه نیروی انسانی مورد نیاز در زمینه‌های خبری، اطلاع‌رسانی و تبلیغات، فراهم کردن تسهیلات لازم برای رسانه‌ها، صدور مجوز‌های لازم در زمینه نشریه و کانون‌های آگهی و تبلیغات و انجام مکاتبات لازم بخشی از وظایف اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مهدی یزدانی که به عنوان سرپرست اداره مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد دارای سابقه حدود ۲۰ سال فعالیت در فرهنگ و ارشاد اسلامی است که مسؤول مجتمع فرهنگی و هنری غدیر پل‌سفید،  کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، جانشین و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه‌شمالی و عضو سه دوره شورای سیاست‌گذاری برگزاری جشنواره استانی شعر تبری نوج بخشی از این مسؤولیت‌ها است.

دیدگاه‌ها (0)
No ratings yet. Be the first to rate!
هنوز دیدگاهی ارسال نشده است
دیدگاه خود را بیان کنید
ارسال دیدگاه به‌عنوان مهمان
×
به این پست امتیاز دهید:
Suggested Locations
Image

مختصری از ما

پایگاه خبری ترنج نیوز از 30 آذر سال 1399 (شب یلدا) فعالیت آزمایشی خود را آغاز کرده و پس از آن در 17 مرداد سال 1401 متقارن با روز خبرنگار و روز عاشورای حسینی با اتکا به اهل بیت و توکل بر خدا بر روی شبکه اینترنت قرار گرفت.

فعالیت های فعلی این پایگاه خبری متشکل از «گروه‌های فرهنگی، هنری، سیاسی، اقتصادی، سلامتی، قضایی، تکنولوژی، ورزشی، طبیعی و اجتماعی» است.

مجوز ما در سامانه جامع رسانه های کشور